Webáruház indítás
Forrás: SEO blog - Longhand
Longhand blogjában találtam rá erre a nagyon praktikus bejegyzésre, mely jól összefoglalja hogy egy webáruház elindításának kapcsán mik azok a dolgok, melyeket át kell gondolnunk még a tervezés fázisában. Ugyanis az e-kereskedelemben -éppen úgy, mint a hagyományos (offline) kereskedelemben- a tervezés fázis alapvetően meghatározza majd leendő áruházunk lehetséges növekedési és fejlődési irányait.
A terület technikai irányultsága okán különösen azt nem szabad elfelejtenünk a tervezés során, hogy egy-egy területet, szolgáltatást vagy modult, a jövőbeni várható igények alapján alakítsunk ki. Ennek elmulasztása később komolyan megbosszúlhatja magát: mélyen kell majd a zsebbe nyúlni, ha újítani szeretnénk.
"Remek kis cikket találtam a DigitalWeb magazinban amely összefoglalja a legfontosabb szempontokat egy webáruház indítása kapcsán.
A cikkben felsorolt pontokat dolgoztam fel, nem szó szerint fordítva, saját gondolatokkal kiegészítve.
Legyen szó szolgáltató által kínált kulcsrakész webshop alkalmazásról vagy kész ecommerce scriptről, esetleg egyedileg megrendelt alkalmazásról, a következő szempontokat érdemes átgondolni:
Kiterjeszthetőség
Ahogy a webáruházad növekedik - jó esetben - az idők folyamán (több felhasználó, nagyobb forgalom, …), egyre komolyabb infrastruktúrális igényeket igényel majd. Érdemes a legelején olyan hosting szolgáltatót és csomagot választani ahol az esetleges növekvő forgalom nem jelent problémát és olyan alkalmazást ami nagyobb kapacitást is elbír akár felhasználók akár árumennyiség tekintetében.
Integrációs lehetőségek
Fontos, hogy az adott webáruház könnyedén bővíthető legyen menet közben jól bevált ..." >>