A kosárnál távoznak a vásárlók
Forrás: E-kommersz blog
Ha valaki kicsit is foglalkozik a saját webáruháza látogatottságával hamar ráébred, hogy a kosárba pakolt termékek nagy hányadát végül mégsem vásárolják meg a felhasználók.
A tünet: A látogató berak néhány dolgot a kosarába, majd mielőtt elküldené a rendelést távozik.
Mik az okok?
1. A kosaras rendszerek nem felhasználóbarátok, túl bonyolult a rendelés.
2. A vásárló a soklépéses rendelés során szembesül azzal, hogy milyen nagy összeget akar elkölteni, elbizonytalanodik (ebben az első pont is közrejátszik), majd inkább "elhalasztja" a vásárlást.
3. A vásárló olyan új információkhoz jut a rendelési procedúra során, amely elveszi a kedvét a vásárlástól (például magas szállítási díj, túl sok személyes adatot kell megadnia, túl hosszú szállítási határidő, stb.).
4. A felhasználók sokszor csak kíváncsiságból kipróbálják, hogy mi történik, ha beraknak valamit a kosárba ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr59488187
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.