A kosárnál távoznak a vásárlók
2008. május 26. írta: vecseilaszlo

A kosárnál távoznak a vásárlók

A kosárnál távoznak a vásárlók



Forrás: E-kommersz blog

Ha valaki kicsit is foglalkozik a saját webáruháza látogatottságával hamar ráébred, hogy a kosárba pakolt termékek nagy hányadát végül mégsem vásárolják meg a felhasználók.

A tünet: A látogató berak néhány dolgot a kosarába, majd mielőtt elküldené a rendelést távozik.

Mik az okok?
   1. A kosaras rendszerek nem felhasználóbarátok, túl bonyolult a rendelés.
   2. A vásárló a soklépéses rendelés során szembesül azzal, hogy milyen nagy összeget akar elkölteni, elbizonytalanodik (ebben az első pont is közrejátszik), majd inkább "elhalasztja" a vásárlást.
   3. A vásárló olyan új információkhoz jut a rendelési procedúra során, amely elveszi a kedvét a vásárlástól (például magas szállítási díj, túl sok személyes adatot kell megadnia, túl hosszú szállítási határidő, stb.).
   4. A felhasználók sokszor csak kíváncsiságból kipróbálják, hogy mi történik, ha beraknak valamit a kosárba ... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr59488187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása