
Érdekes tanulmányt adott közre a düsseldorfi Innofact AG. Azt vizsgálták, hogy kik azok, akik a közösségi hálózatok felhasználói közül a leglelkesebben küldözgetik tovább ismerőseiknek a vírusvideókat és más olyan tartalmakat, amelyek terjesztésében a felhasználókra építenek. A felmérés során 1500 internetezőt kérdeztek meg tavasszal.
Összességében megállapítható, hogy elsősorban férfiak a küldözgetők, jelentősen többen vannak mint a nők, és általában idősebbek (20-29 évesek), mint az átlagos közösségioldal-felhasználó. Az internetet főleg szórakozás céljára használják, sok audio- és videotartalmat fogyasztanak, gyakran látogatják pl. a YouTube és a MyVideo oldalakat.
Az átlagosnál több közösségi hálózat tagjai, aktívak, saját maguk is tartalom-előállítók (fórumbejegyzések, fotó- és videomegosztás). Míg átlagosan csak a felhasználók 17%-a néz meg szívesen online hirdetéseket, ebben a csoportban ez az érték 30%.
Melyek a sikeres témák?
Nem meglepő, hogy azokat a tartalmakat küldik tovább legszívesebben, amelyek ... >>