BrandFestival Digital - kik neteznek és hogyan?
2008. április 30. írta: vecseilaszlo

BrandFestival Digital - kik neteznek és hogyan?

BrandFestival Digital - BFD - kik neteznek és hogyan?

A magyar társadalomnak csak negyede aktív internetező, a többség pedig reménytelenül leszakadt. Azok viszont, akik neteznek, egyre jobban megismerhetők és elérhetők, például a keresőkön át – derült ki a BrandFestival Digital (BFD) első előadásaiból.
     
Az IndexTools eleve a külföldi piacra készült – vallotta be nyilvánosan Szőke Márton, a Yahoo által néhány hete milliárdos összegért felvásárolt webanalitikai cég ügyvezetője. A sikert így elemezte: „Ami a sikerhez vezetett, az a fókusz volt. Egy olyan piacot céloztunk meg, ami elég nagy volt ahhoz, hogy fókuszálni tudjunk, viszont elég kicsi ahhoz, hogy még ne uralják multinacionális cégek. Így ott lehettünk a világ öt legnagyobb webanalitikai játékosa között. Ott próbáltunk magyarok lenni, ahol ez erősség volt: fejlesztésben, innovációban, kreativitásban.” ... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr2448430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása