Itt az új reklámtörvény
A DM-re vonatkozó szigorítás a szakma szerint súlyos következményekkel jár.
Már a parlament előtt van az új reklámtörvény, amelynek némely rendelkezése minden bizonnyal érzékenyen érinti majd a magyarországi reklámszakma több képviselőjét. Új törvény megalkotását a tervezet indoklása szerint a módosítások terjedelme és az áttekinthető szabályozás igénye indokolta; a konkrét okok közül kiemelendő a szintén parlamenti vita előtt álló, a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatról szóló uniós irányelv átültetését célzó törvény. Ennek megfelelően – néhány kivétellel – elsősorban szerkezeti változásokról van szó, amelyek azonban – mint azt Markovich Réka, a Magyar Reklámszövetség főtitkára is hangsúlyozta – a joggyakorlatban akár jelentőssé is válhatnak.
A szerkezeti változások közül a leglényegesebb, hogy azok a ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr65440013
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.