HELPsys az Online Ügyféltámogatási Rendszer
Forrás: WebShopok lelkivilága
Pár cikkel ezelőtt, szóba került, hogy milyen fontos szerepe van a vállalat életében a hatékonyan működő ügyfélszolgálatnak. Ennek az ügyféltámogatásnak az online formáját valósította meg a MarkCon Csoport, akik innovatív fejlesztéseikért, múlt héten kaptak meg a Dél-Dunántúli Kereskedelmi és Iparkamarák Szövetsége 2007. évi Minőségi Díját.
A HELPsys online ügyféltámogatási rendszer kettős célt szolgál: egyfelől az ügyfeleket támogatja, akik saját maguk dönthetnek, az információszerzés módjáról; másfelől a cég belső működését segíti, a hatékony kommunikációval, és munkafolyamatok szervezésével.
A HELPsys rendszerben hat ügyféltámogatási modul található: Online chat, Problémafelvető, Megoldáskereső, Tudásbázis, Letöltések, Hírek.
A rendszer azonban egyéb izgalmas modulokkal is kiegészíthető. Ilyen például ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr16518488
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.