A netes áruházak húzzák a posta növekedését
Az üzleti szegmens dinamikus növekedésének köszönhetően, 2007 végén nyereséges évet zárt az MPL, a Magyar Posta Logisztikai Üzletága. Az árbevétel növekedésében egyre jelentősebb szerepet játszanak az internetes áruházak a náluk vásárolt áruk kiszállítása révén. A szolgáltató a további fejlődés egyik fő irányvonalát a regionális terjeszkedésben látja.
Az árbevétel jelentős részét a B2B és B2C szegmens csomagfeladásból származó 27 százalékos növekedése adta. Ezzel a vállalat tovább erősítette piacvezető pozícióját a hazai expressz és csomagpiacon, valamint márciustól kínálja üzleti logisztikai megoldásait Romániába is... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr42428837
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.