
Az online vásárlók aránya a 2005-ben mért 14%-ról 2007 második félévére 20%-ot ért el a Nemzeti MédiaAnalízis eredményei alapján.
Nem változott drasztikusan az elmúlt években - az internethasználókon belül - az online vásárlók aránya, a 2005-ben mért 14%-ról 2007 második félévére 20%-ot ért el a Nemzeti MédiaAnalízis kutatássorozat eredményei alapján. Mivel azonban jelentősen növekedett az internethasználó népesség, az online vásárlók száma is lényegesen magasabb lett. Utolsó adataink szerint meghaladta a 600 ezer főt, ami a 2005-ben mért 270 ezer online vásárlónak több mint kétszerese.
Az e-kereskedelmi oldalakat még többen látogatják, mivel nagyon magas azoknak az internethasználóknak az aránya, akik ha nem is vásárolnak az interneten keresztül, de információkat keresnek, tájékozódnak az online áruházak oldalain - egy 2007-es Szonda Ipsos kutatás alapján a heti internetezők 74%-a.
Több mint 1,8 millió internetező, azaz valamivel... >>