
Miközben fél év alatt 400 ezerrel nőtt a legalább hetente internetező felnőttek száma, csaknem ugyanennyivel emelkedett azoké is, akik kipróbálták már az internetes vásárlást, rendelést. A VMR2007 második féléves adatai szerint az internetezők 62 százaléka, több mint 1,4 millió felnőtt rendelt már meg valamilyen terméket vagy szolgáltatást a világhálón keresztül – igaz, azok száma, akik rendszeresen élnek is az online vásárlás lehetőségével, még ma sem éri el a 200 ezret.
Az NRC januári felmérése szerint tavaly karácsonykor az internetezők 95 százaléka vett valakinek ajándékot – legtöbben kozmetikumot (53%) és ruhaneműt (50%), ajándékoztak, de a könyv (47%) és az elektronikai cikkek (39%) is slágerterméknek számítottak. A karácsonyi vásárláshoz az internetezők 18 százaléka (tehát mintegy 400 ezer ember) használta az... >>