Az internet vásárlás előtti tájékozódás terepe
Az internethasználat intenzitásának markáns növekedése mellett annak szerepe is változóban van - állapítja meg a GfK Hungária Internet Insight Reportja.
A vásárlás előtti informálódás terepe - különösen a tartós fogyasztási cikkek esetében - mára már jelentős mértékben áttevődött az internetre és bár az online vásárlás jelen pillanatban még kis súllyal szerepel a B2C költések között, napjainkban mégis egyre fontosabbá válik az internet mint virtuális piactér szerepe. Bár az online értékesítés is egyre fontosabb, az online tájékoztatás egyenesen megkerülhetetlen. A netezők többsége gyakran szokott vásárlás, vagy egy szolgáltatás igénybevétele előtt tájékozódni az interneten. A tájékozódás elsősorban... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr29428722
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.