
Számítógép által generált árucikkek hódítják meg a világot, az emberek egyre több kézzelfogható, valódi pénzt - bár ajándékonként csupán keveset - áldoznak nem kézzelfogható dolgokra. Az internet új őrülete: a virtuális ajándék.
"Aki ilyen meglepetést kap, úgy érzi, mintha a Becsületrendet adományozták volna neki" - mondja Dave Coffey, a floridai Sapient marketingvállalat munkatársa, aki maga is jócskán beszerzett az új "trendi holmikból", például a Facebook közösségépítő honlap egydolláros (kb. 180 forintos) kínálatából. Nagy sikereket könyvelhetnek el a személyre szabott emotikonok (mosolygó, szomorú, kacsintó és más érzelmeket kifejező email-kellékek), amelyeket limitált kiadásban vehetünk meg ismerőseinknek. Amióta a Facebook februárban elindította virtuális áruházát, 24 millió darab kelt el belőlük... >>