Az informálódás terepe - A neten tájékozódunk, de ritkán fizetünk online
2007. október 29. írta: vecseilaszlo

Az informálódás terepe - A neten tájékozódunk, de ritkán fizetünk online

Az informálódás terepe - A neten tájékozódunk, de ritkán fizetünk online

Az internethasználat intenzitásának markáns növekedése nyomán a vásárlás előtti informálódás terepe – különösen a tartós fogyasztási cikkek esetében – mára már jelentős mértékben áttevődött az internetre - derül ki a GfK Hungária felméréséből.

Bár az online vásárlás jelen pillanatban még kis súllyal szerepel a B2C költések között, napjainkban mégis egyre fontosabbá válik az internet mint virtuális piactér szerepe – állapítja meg a GfK Hungária Internet Insight Reportja.... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr69428033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása