Célba lőtt hirdetések
Az már jó ideje látszik, hogy az online hirdetések egyre nagyobb szeletet hasítanak ki maguknak a reklámpiaci tortából. Ám az online hirdetéseken belül is van egy mindennél gyorsabb ütemben növekvő kategória. Várható volt, hogy a hirdetési piac is követni fogja az átalakuló internetezési szokásokat. Tíz-tizenöt éve, az internetkorszak hajnalán a felhasználók még szó szerint „böngésztek”: érdeklődve bolyongtak az internetes oldalak között, hogy lássák, mi minden van fenn a világhálón. Az interneten fellelhető tartalom elképesztő bővülése miatt mára megváltozott az alapvető felhasználói attitűd... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr42426973
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.