Tudatos stratégia - Vevőcsalogató módszerek webáruházaknakMi a kulcsa az eredményes internetes vevőszerzésnek? Hol hibázik a legtöbb webáruház? A WebShop-Experts Kft. által bemutatott stratégia segítségével minden egyes marketingre fordított forint garantáltan megtérül. A…
Az eFogyasztók szegmentálásaValamennyi fogyasztó ugyanazon ajánlattal történő megcélzása nem vezet sikerhez. Az elektronikus piacon is szegmentálni kell az egyes fogyasztókat, s meg kell tudni különböztetni az átlag alatti, átlagos és átlagon felüli értéket képviselő…
Az elektronikus kereskedelem megismeréséhez szükséges alapvető jogszabályok1.Az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény2.Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló…
Az e-logisztika kihívásai és megoldásai (Letölthető pdf)A tartalomból:Az ellátási lánc és a B2B ekereskedelem modelljeB2B: SCM problémák és megoldásokOstorcsapás-jelenségB2C ÉrtékláncB2C logisztika kihívásaiElvárások vs. költségekMegoldásokÚj technológiák az eBiz…
Az online hirdetésekkel kapcsolatos attitűdök (gemiusAdHoc 2006.- letölthető pdf)A tartalomból:MódszertanVezetői összefoglalóÖsszefoglalóÁltalános attitűd az online hirdetésekkel kapcsolatbanA kreatív formátumokkal kapcsolatos attitűdDeklarált viselkedés az online hirdetések…
Kereskedelem az Interneten Egyik meghatározás szerint az e-commerce (e-kereskedelem) " az üzleti tranzakcióknak minden olyan formája, melyek során a felek inkább elektronikus, mint fizikai úton, vagy közvetlenül érintkeznek".Az e-business viszont az IBM meghatározása szerint…
Elektronikus kereskedelem a gyakorlatban (letölthető pdf)A Magyarországon is gyorsan szaporodó Internetes áruházak a világ legkényelmesebbbeszerzési forrásai, olyanok, akár a hagyományos boltok vagy szaküzletek, vagybevásárlóközpontok.A dolgozatban az általam elkészített…