Az üzleti siker felé vezető úton az egyik legfontosabb feladat a vevőkör folytonos bővítése. Ezen a területen óriási lehetőségeket rejt az online értékesítés, mivel a virtuális térben potenciális ügyfelek millióit érhetjük el termékeinkkel a világ szinte bármely pontján.…
Miközben növekszik az internetes vásárlás népszerűsége, a kiskereskedők még bizalmatlanok.
Forrás: Népszava
"Tíz év alatt csaknem megduplázódott az interneten vásárló európaiak aránya - derült ki az Európai Bizottság (EB) e-kereskedelmet vizsgáló jelentéséből. Míg…
A kínai kereskedelmi konszern többségi tulajdonrészt szerzett szingapúri konkurensében.
Forrás: Sg.hu
"Az Alibaba 83 százalékra növelte tulajdonrészét a Lazada nevű cégben és erre a célra 2 milliárd dollárt sem sajnált. Ez volt a kínai társaság eddigi legnagyobb külföldi…
Bár folyamatosan nő és fejlődik az e-kereskedelem, egyelőre csak a teljes hazai kiskereskedelmi forgalom valamivel több, mint 5 százalékát bonyolítják online. A piac növekedésével a vásárlók tudatossága is nő, ami az ügyfélszolgálatok leterheltségén is…