A legtöbb audiovizuális tartalmat még mindig otthon fogyasztjuk, de a korábban tévézésre fordított idő egyre inkább tolódik az internet irányába.
Forrás: MédiaPiac
"A fiatal generáció életében már az okostelefon, a PC és a laptop jelenti a médiafogyasztás központját –…
2016-ban mintegy 30 milliószor vásároltunk terméket online, melynek 69%-át külső logisztikai cég juttatta célba, ráadásul a kézbesítési díjat nekünk, vevőknek sokszor egyáltalán nem kellett fizetnünk. Azonban ez az idilli állapot a logisztikai cégek és kereskedők részéről…
A bizalom - ahogy az élet más területein is - az internetes vásárlások alkalmával is kulcsfontosságú. A Vatera és az eNET piackutató reprezentatív felmérése megmutatja a hazai online vásárló gondolkodását.
Forrás: DigitalHungary
"Netes vásárlásainkat szívesebben fizetjük…
Teljesen felforgatta a kínai kereskedelmet az Alipay és a WeChat Wallet QR-kód leolvasós fizetési megoldása, amellyel gyakorlatilag már bárki bárhol tud fizetni. A jelenség viszont a gazdaság mellett a gondolkodást és a viselkedést is megváltoztatja a szakértők szerint.
Forrás:…
A Kaspersky Lab kiadta legújabb jelentését a gyerekek számítógép-használati szokásairól.
Forrás: Hirado.hu
"Az elemzés azt mutatja, hogy alapvetően a gyerekek világszerte kevesebbet kommunikálnak, játszanak és van hozzáférésük a felnőtt tartalmakhoz, mint egy évvel ezelőtt,…