Megelőzte az internet a rádiót a hazai reklámpiacon
2008. április 10. írta: vecseilaszlo

Megelőzte az internet a rádiót a hazai reklámpiacon

Megelőzte az internet a rádiót a hazai reklámpiaconMérsékelt ütemben, éves összevetésben hat százalékkal, 187 milliárd forintra nőtt tavaly a hazai reklámpiac. A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) adatai szerint az év egyértelmű nyertese az internet volt: az online hirdetési piac…

Hasít az internetes reklám - Az internet jóval nagyobb szeletet hasított ki a reklámtortából
2008. április 09. írta: vecseilaszlo

Hasít az internetes reklám - Az internet jóval nagyobb szeletet hasított ki a reklámtortából

Mérsékelten növekedés - Az internet jóval nagyobb szeletet hasított ki a reklámtortábólA teljes reklámtorta tavaly 10,7 milliárd forinttal nőtt, a bővülés 400 millió forinttal haladja meg a 2006. évit – derül ki a Magyar Reklámszövetség kedden ismertetett becsléséből...…

süti beállítások módosítása