Csábítás és vásárlásA kommunikációs eszközök révén a vásárlás folyamata alapjaiban befolyásolható, így a megfelelően kialakított boltbelső, az ott jól látható módon elhelyezett termékek és hirdetések egyre inkább képesek a vásárlókat előre nem tervezett,…
Fejünkre nőhet a saját digitális árnyékunk2007-ben a világban felhalmozódott digitális adatok (számítógépeken, fényképezőgépeken, mobiltelefonokon és egyéb eszközökön tárolt fájlok) összmérete 281 milliárd gigabájt (281 exabájt) volt, ami körülbelül 10 százalékkal…
Időseké a jövő!? Egyre több piaci szereplő fedezi fel az 50+ korosztályban rejlő gazdasági erőt így reméljük, lassan bekövetkezik az elkerülhetetlen és divattá válik az ezüstgenerációnak eladni és kommunikálni.A Magyar Fogyasztó Platform április 2-án rendezi meg 50+…
Kutyaugatást is szimulálhatunk az új, intelligens lakásokbanMagyarországon egyelőre még csak egy szűk réteg engedheti meg magának, hogy úgynevezett intelligens otthonban éljen. Ugyanakkor nem lehetetlen, hogy a jövőben a kevésbé vagyonosak körében is elterjed az a technológia,…
Tovább terjed az üzleti szélessávKét folyamat határozza meg az üzleti internet-hozzáférési piacot: tovább bővül a szélessávú technológiák penetrációja, és kisebb átrendeződés figyelhető meg a vállalatok által használt hozzáférési technológiák vonatkozásában...…
Kik a legtudatosabb vásárlók?A Kirakat.hu és a Szonda Ipsos Tudatos Vásárlói Indexe: közepes osztályzatot kaptunk. A legtudatosabb vásárlók a 30 év feletti világhálón tájékozódó városi nők. A vásárlói tudatosságunk erősítését célzó Kirakat.hu - a Szonda Ipsos-szal…