Amíg az interneten jelenlévő cégek jó része még mindig csak ott tart, hogy valamiféle mérőszámok alapján értékelni tudja a közösségi hálózatokon végzett marketing munkáját, addig vannak olyan vállalkozások, melyek ügyesen megoldották ezt a problémát: egyszerűen vásárlókat szerezenek.
Forrás: eMarketer - digital intelligence
Egy idén tavaszi felmérés tanulsága szerint a kisebb cégek sokkal sikeresebben vannak jelen a közösségi hálózatokon, mint nagyobb társaik: üzleti szempontból közel 50%-nak eredményes és hatékony az ilyen weboldalakon való megjelenés.
Legrosszabbul a nagyvállalatok teljesítettek, annak ellenére, hogy náluk általában külön büdzsé áll rendelkezésre az online promóciókra.
"The survey of senior managers and business owners from around the world found customer acquisition varied by country, with the US coming in the lower half of the pack. Overall, 40% of businesses studied had acquired a customer through a social site, but only 35% of US businesses said the same." ... >>
TIPP: Közösségi média megjelenés megtérülés kalkulátor: ötletes kis alkalmazás, mely kiszámítja, hogy megéri-e számodra a közösségi marketing.
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.