Közösségi média – tényleg csak lufi?
2010. október 01. írta: vecseilaszlo

Közösségi média – tényleg csak lufi?

Egyesek szerint a közösségi média csak egy üres lufi. Íme, itt a második videónk, amely igyekszik rácáfolni erre a vélekedésre.

Forrás: The Social Times - A közösségi média marketing oldala

"A social média a legnagyobb dobás az ipari forradalom óta. Emberek milliói csatlakoznak a közösségi hálózatokhoz... Minden jel, arra mutat, hogy itt kell keresni a jövő marketingjének és a PR-jának útjait. Ez a kedvcsináló, szórakoztató kisfilm igyekszik felhívni mindenki figyelmét a közösségi média hatalmára és lehetőségeire." ... >>




Néhány elgondolkodtató megjegyzés a filmből:

  • "Az otthonunk megmutatja, milyen a társadalmi besorolásunk... a Google megmutatja, milyen a termékünk/szolgáltatásunk"
     
  • "A fogyasztók 78%-a a baráti ajánlásoknak hisz ... és csak 14%-uk bízik a reklámokban"
     
  • "Már nem keresünk híreket. A hír talál meg minket... Nem fogunk termékeket és szolgáltatásokat keresni... Azok találnak meg minket"
     
  • "A social média nem egy lufi, hanem alapvető váltás a kommunikációban"

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr222323517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása