Manapság egyszerre közhelyes és forradalmi megállapítás, hogy a nők a fogyasztói társadalom legbefolyásosabb és legerősebb célcsoportja. Hiszen a hölgyek az élet minden terén egyre erősebben és karakteresebben vannak jelen - így az interneten is.
Forrás: Damjanovich.hu
Szerző: Tollár Mónika
"De vajon ténylegesen mennyit, illetve mely napokon és órákban neteznek leginkább a nők? Milyen oldalakat és milyen gyakorisággal látogatnak legszívesebben a gyengébbik nem képviselői?
Nem titok az sem, hogy az elmúlt években robbanásszerűen megnőtt a 25-35 év közötti kisgyerekes fiatal anyák jelenléte a világhálón. Számukra ugyanis a szellemi kondíciót legtöbbször (és nem ritkán sajnos kizárólag!) a netes felületek biztosítják: a hírportálok, az aukciós portálok, a fórumok, a blogok, a csevegőszobák, a tematikus oldalak, stb.
De vajon az internet, mint szolgáltatásteremtő platform milyen hatással van a gyermekükkel otthonlévő anyák életére? Hogyan és milyen módokon segíti a kapcsolattartást a külvilággal számukra a korlátlan világháló?
Ismert tény továbbá, hogy az internet-adta lehetőségek révén nagyobb tér nyílik az alaposabb tájékozódásra, információszerzésre, majd ezt követően a tudatosabb vásárlásra, fogyasztásra. A folyamatosan fejlődő webáruházak hazai és nemzetközi világa a nap 24 órájában bárki számára (így az átmenetileg otthonukba „zárt” nők számára is) megannyi alternatívát kínál a vásárlásra, eladásra.
De vajon milyen egy igazán "nőbarát” webshop? Mi alapján és milyen gyakran, illetve mit és mekkora összegben vásárolnak legszívesebben a hölgyek ezeken a netes felületeken?
Köztudott az is, hogy" ... >>
Kapcsolódó dokumentum:
NRC: Mindent az internetező nőkről – VMR.women 2009
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.