DM-et csak relevánsan
2009. november 12. írta: vecseilaszlo

DM-et csak relevánsan

A brit fogyasztók csupán 12%-a kap releváns ajánlatot direkt marketing kampányok során. Az adatbázis-marketinggel és fogyasztói kutatásokkal foglalkozó KDB rámutat, hogy a növekvő cégek számára különösen fontos, hogy javítsák direkt marketing tevékenységük relevanciáját.

Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Forgács Mariann

"A kutatás szerint az emberek 54%-a, aki ajánlatokat kap, úgy véli, hogy ezek nincsenek összhangban az ő valós szükségleteivel. 34% szerint az ajánlatok csupán egy része volt használható a számára, és a brit vásárlók csupán 12%-a állította, hogy a direkt marketing kampányok során számukra releváns ajánlatok érkeznek.

A számok azt mutatják, hogy" ... >>

 

 


Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.   

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr761516625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása