Néhány hete egy haladóknak szánt webináriumunkon mutattuk be a Webhely-optimalizáló használatát, és konkrétan végig is mentünk két képzeletbeli teszt elkészítésének első néhány lépésén. Volt szó a kisebb forgalmú oldalakhoz javasolt A/B tesztelésről, valamint a nagyobb forgalmú oldalakhoz ajánlott többváltozós tesztelésről is.
Forrás: Google Inside AdWords Magyarország
Szerző: Stekkelpak Zoltán, magyar AdWords csapat
"Közben a YouTube-os kollégák végeztek a YouTube amerikai változatának többváltozós tesztelésével, amelyhez szintén az ingyenesen elérhető Webhely-optimalizálót használták. A kísérlet célja az volt, hogy megtalálják azt a külsőt, amelyen a legnagyobb arányban történik új regisztráció. És hogy mennyire volt többváltozós a teszt? Összesen 1024 oldalváltozat futott az amerikai forgalom 100%-án. Az eredmény: a legjobban teljesítő változat az eredetihez képest 15 százalékkal több regisztrációt eredményezett, ami napi szinten több ezer új regisztrációt jelent." ... >>
Kapcsolódó videó-előadás:
Weboldalak tesztelése a Google Webhely-optimalizáló eszközel
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.