Douglas webshop nyílt a Bookline oldalán
2009. szeptember 17. írta: vecseilaszlo

Douglas webshop nyílt a Bookline oldalán

A Bookline oldalán 2009 nyarán jelent meg az első két - a Bookline-tól markánsan eltérő - saját arculattal rendelkező webáruház (Ulpiusház Kiadó és TV2). Tegnap az áruházak száma háromra bővült, ezzel elindult az online Douglas Parfüméria - jelentette be a társaság.

Forrás: Portfolio.hu

"A Douglas Parfüméria a többi webshophoz hasonlóan saját arculattal és vásárlást támogató felületekkel (vásárlási toplisták, speciális kiemelt akciók és ajánlatok)rendelkezik majd. A Bookline és a Douglas átfogó és eredményes tárgyalásainak köszönhetően 2009. szeptember 8-tól egy új Bookline webshop indult útjára, amely a gyakorlatban egy internetes Douglas Parfümériát takar. A Douglas Parfüméria szigorú kereskedelmi politika szerint jelenik meg a magyar és nemzetközi piacon, így a Bookline Internetes Áruházba való integrálódása történelmi lépés a cég életében.

A Bookline több mint két éve nyitott a könyvön kívüli termékek irányába, jelentősen kiszélesítve ezzel a korábbi termékportfólióját. Jelenleg" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr231386353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása