A bizalomépítés hatásai az információszolgáltatásban
2008. május 26. írta: vecseilaszlo

A bizalomépítés hatásai az információszolgáltatásban

A bizalomépítés hatásai az információszolgáltatásban



Forrás: Prim Online

A térítéses információszolgáltatásban kitüntetett helye van a pr-nek, azaz a bizalomkeltés és -fenntartás eszközeinek. Az ügyfelek ugyanis jellemzően olyan kérdésekben keresnek tanácsot, információt, mely gyakran önmagában is bizonyos diszkréciót igényel – legalábbis a versenytársak irányában. A Magyar Információbrókerek Egyesületének jún. 3-i konferenciájának címe: Pr az információszolgáltatásokban.

A megrendelő és szolgáltató közötti bizalmi kapcsolat nélkül tehát nehéz elképzelni az üzleti kapcsolatot. A két fél természetesen eltérő módon látja ugyanazt a szolgáltatást. Például az ügyfélszolgálatot vagy kommunikációt az ügyfelek háromszor olyan fontos megtartó-tényezőnek tartják, mint a szolgáltatók. Az ár hatása a lemorzsolódásra viszont kisebb az ügyfelek, mint a szolgáltatók szerint (a RightNow felmérése, 2005).

Egy információs tanácsadók ügyfeleit megkérdező, svéd, magyar, izlandi, dán és kanadai válaszadók visszajelzéseit begyűjtő felmérés feltárta, milyen képességeket tartanak legfontosabbnak információs szolgáltatójukban. A top 5-ös lista: ...>>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr10488273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása