Forrás: Mediainfo - médiások médiája
Szerző: Fokasz Oresztész
"- Melyek az online vásárlás nemzetközi és magyar trendjei?
Jelenleg a legfontosabb trendek a vásárlások mikéntjét érintik: az emberek egyaránt vásárolnak hagyományos módon, közösségi vásárlói oldalakon és mobiltelefonon keresztül is. Természetesen ezek hatnak egymásra, és néha összemosódik az online és az offline vásárlói élmény - gondoljunk csak a QR kódok elterjedésére a promóciók során. Az elmúlt 5 évben világosan látszik, hogy az online vásárlás piaci részesedése emelkedett a hagyományos, offline vásárlás rovására. A hagyományos piac nagy szereplői számára elérkezett az idő, amikor ráeszméltek, hogy az online értékesítés volumene elérte a kritikus szintet, így számukra is lépni kell. Persze egy korábban offline értékesítő nagyvállalat számára sokkal több eszköz áll rendelkezésre, mint egy kis webshop számára, mind a tanulást, mind pedig a marketinget tekintve, tehát a közeljövőben az várható, hogy a nagy offline szereplők a jelenleginél is nagyobb hangsúlyt fektetnek majd az online értékesítésre.
- Melyek a potenciális fejlődés irányok?" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!