Mit lát a címzett?
2009. december 23. írta: vecseilaszlo

Mit lát a címzett?

Egy e-mail kampány sikerének feltétele, hogy tudjuk milyen interakcióra számíthatunk a címzettektől. Ezt viszont nehéz kideríteni.

Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Forgács Mariann


"Milyen gyakran nézik meg a leveleiket?  Mennyit látnak az általunk küldött e-mailből a címzettek mielőtt megnyitnák azt?

A nehéz kérdések megválaszolásában nyújthat segítséget az Iconix legutóbbi felmérése, ahol több ezer felhasználó e-mail aktivitását vizsgálták.
Bár a végleges eredmények csak az év végén várhatóak, a júliusi-augusztusi eredmények már nagy segítséget nyújthatnak az e-mail kampányok tervezésében.

A legtöbb marketingesnek elképzelése sincs arról, hogy a kiküldött e-mail hogyan illeszkedik a címzett levelezési szokásaiba.  Vajon az üzenet előkelő helyen van egy lista élén, vagy elveszett a több száz bejövő üzenet között?
A tanulmányban szereplő felhasználók átlagosan 172 üzenetet kapnak hetente, 262 különböző feladótól, a vizsgált 3 hónapban. A beérkező levelek 27%-a került a “Személyes” mappába. Mivel a legtöbb levelezőrendszer" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr591617286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása