Az Olcsóbbat.hu tapasztalata az AdWordsszel
2009. november 25. írta: vecseilaszlo

Az Olcsóbbat.hu tapasztalata az AdWordsszel

Elkészült az Olcsóbbat.hu-val közös sikertörténetünk, amely betekintést enged az árösszehasonlító site üzleti modelljébe, és bemutatja, hogy miként illik bele az AdWords-kampány.

Forrás:
Google Inside AdWords Magyarország - Lényeg az eredmény
Szerző: Stekkelpak Zoltán


"Az Olcsóbbat.hu 2005 májusában indult azzal a céllal, hogy a magyarországi online boltok kínálatáról jól áttekinthető képet nyújtson látogatóinak. Az oldalon több ezer, az Olcsóbbat.hu partnereinél megvásárolható termékről összehasonlítható formában található információ.
,,Üzleti modellünk lényege, hogy a felhasználóbarát felület és az árak összehasonlításának lehetsége sok érdekőlődt vonz, ami értékes forgalmat jelent a webes boltok számára. A boltokba való átkattintással olyan látogató érkezik partnereink weboldalára, aki tudja mit keres, összehasonlította az árakat, és vásárlási döntés előtti pillanatban van." ­ avat be az üzleti modellbe Faragó Márton, az Olcsóbbat.hu stratégiai vezetje.

A Google AdWords hirdetési programot 2007 tavaszán kezdtük használni. Kipróbáltunk más, kattintás alapú hirdetési hálózatokat és display-hirdetéseket is, de jelenleg egyedül az AdWordsre fókuszálunk." ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr391549814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása