7 jele annak, hogy e-mail adatbázisunk elavult
2009. november 24. írta: vecseilaszlo

7 jele annak, hogy e-mail adatbázisunk elavult

Tudta Ön, hogy azoknak a vásárlóknak a 49%-a, akik egy közelmúltbeli vásárlás során elégedettek voltak, hétszer olyan gyorsan nyitják majd meg a jövőbeni e-maileket, mint azok, akik legalább három hónapja nem vettek semmit a cégünknél?

Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Forgács Mariann


"Jeanniey Mullen, a Zinio marketing igazgatója és az e-mail marketing egyik úttörője, néhány érdekes és fontos statisztikát oszt meg az e-mail kampányokkal kapcsolatban, továbbá megoldást nyújt az adatbázis folyamatos aktualizálására és a fogyasztók megtartására.

Tudta Ön, hogy…

 

  • évente a feliratkozók 30%-a azért nem kapja meg az elküldött üzeneteket, mert az Internet-szolgáltatók hibásan blokkolják azokat?
     
  • a listán levő személyek 85%-a a harmadik üzenet után többé nem nyitja meg az érkező üzeneteket, de nem is iratkozik le – ez az egész cég által küldöttekre igaz, nemcsak annak egyes csoportjaira?
     
  • minden negyedik ember azok közül, akik – bár feliratkoztak – soha nem nyitják meg az üzeneteiket, benne lesznek a top 10%-ot jelentő ügyfélkörében, a jövedelmezőséget tekintve?
     
  • a jelenlegi előfizetőink átlagosan" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr441548137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása