A Szörcs barátságosabb, mint a Google
2009. szeptember 07. írta: vecseilaszlo

A Szörcs barátságosabb, mint a Google

Mivel most már bárki részt vehet a szorcs.hu magyar kereső béta tesztelésében, én is jelentkeztem, és úgy döntöttem egy bejegyzésben megírom első benyomásaimat. Keresési szempontból már többen boncolgatták, és ráadásul ez nem is az én területem, úgyhogy nem meglepő módon csak ergonómia szempontból vizsgálom meg.

Forrás: Ergománia - Használható honlapot mindenkinek!
Szerző: Rung András, webergonómiai tanácsadó


"Nem vagyok túl nagy híve annak, ha egy bétára regisztrálni kell, de el tudom fogadni, hisz ebben az esetben a fejlesztők kevesebb és így áttekinthetőbb adatmennyiséget tudnak átvizsgálni alkalmazásuk tökéletesítése érdekében. Ugyanakkor nem igazán értem, hogy a fejlesztők miért adnak nekem automatikusan generált jelszót, ahelyett, hogy a jól bevált jelszavaimat megadhatnám. Ráadásul itt semmi extrém titkosat nem tárolok, tehát igazán megadhatnék bármilyen jelszót. Szerintem felesleges hűhó a jelszógenerálás.
 
A visszaigazoló email pedig lehetne sima szöveg a mostani html helyett, mert pl. a Mac mailben csak egy üres emailt láttam, ezért másodszorra kellett regisztrálnom egy olyan címemmel, amelyet a weben is meg tudok nézni." ... >>

 

 

 

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr941358232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása