Mint egy marketing folyamat minden eleménél, a reklámszövegírásnál is alapvető kritérium, hogy PONTOSAN ismerd azokat az embereket, akiket a célközönségedbe sorolsz.
Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Bogschütz Dániel
"Itt persze nem csak az unalomig ismételt adatokra gondolok (életkor, végzettség, státusz…stb.), mert bár azok is nagyon fontosak, persze, de önmagukban kevesek lesznek a sikerhez.
Tudod, hogy a célközönségednek mik a problémáik? Mik azok a dolgok, amelyek miatt éjszakákat virrasztanak át álmatlanul? Bocsánat, pontosítanék…
Tudod, hogy mik azok a problémáik, amelyekre a Te terméked/szolgáltatásod megoldást jelent?" ... >>
A cikksorozat további részei:
- A hatékony reklámszöveg elemei 3/2 – Vajon elég egyértelmű a marketing üzeneted?
- A hatékony reklámszöveg elemei 3/3 –…mert az sem mindegy, hogy hol hallatod a hangod!
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.