Az interneten döntjük el, mit vásárolunk a boltokban
2009. április 17. írta: vecseilaszlo

Az interneten döntjük el, mit vásárolunk a boltokban

Az e-mailezés és a hírolvasás a legnépszerűbb internetes tevékenység, és sokan látogatják a közösségi oldalakat is - derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet vizsgálatából.

Forrás: Világgazdasáfg Online

"A cég médiakutatási szektormenedzsere az InfoRádiónak elmondta: az utóbbi időben az internetezők számára az információgyűjtésnél fontosabbá vált a kommunikáció.

A csaknem 4,2 millió internetező közül 2,5 millió már vásárolt az interneten keresztül. A felhasználók leggyakrabban ételt, majd könyvet, CD-t és DVD-t rendelnek, ruhát ugyanakkor kevesebben (20 százalék).

Az internetnek fontos döntéstámogatási szerepe is van:" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr471050023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása