Az internetes portál már két éve kampányol az EU brüsszeli bizottságánál annak érdekében, hogy az eBay kereskedhessen olyan luxuscikkekkel, mint a Dior, Guerlain és Givenchy kölnik vagy Karl Lagerfeld divatkreációi.
Forrás: ITmánia.hu
"A tét a szelektív forgalmazás lehetősége. Az 1999 óta érvényben lévő és jövőre megújítandó európai szabályozás lehetővé teszi a luxuscégeknek, hogy saját hálózatukon juttassák el a vevőkhöz termékeiket - emlékeztet a párizsi Le Monde.
Ha ma a Guerlain nem hajlandó szupermarketeken keresztül árusítani parfümjét, ez nem minősül a forgalmazás megtagadásának. Az eBay azonban el szeretné érni, hogy amikor a jelenlegi szabály érvényessége lejár, a világhálón maga is árusíthassa az eddig exkluzív luxusterméknek tekintett presztízskozmetikumokat, órákat, stb.
A párizsi divatdiktátorok és az eBay vezetői egymásnak adják a kilincset Brüsszelben, a bizottság konkurenciaügyekkel foglalkozó biztosánál, hogy kifejtsék "konkurens" érveiket." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.