A sok reklám elűzi a szörfölőket
2009. január 09. írta: vecseilaszlo

A sok reklám elűzi a szörfölőket

Ha egy weboldalon túl sok a villogó banner, akkor az nem tesz jót az üzletnek, ugyanis az internetezők vizuális befogadóképessége korlátozott, sőt akár el is űzhetjük a sok hirdetéssel a látogatókat.

Forrás: Honliner - minden ami online marketing

"A Burst Media felmérése azt bizonyítja, hogy a reklámokkal túlzsúfolt site-ok előnytelenek marketing szempontból, hiszen a megkérdezett internetezők 75.5%-a azt nyilatkozta, hogy az ilyen webhelyek inkább összezavarják őket, és nem tudnak odafigyelni egyik figyelemfelkeltő hirdetésre sem. Habár a szörfölők többsége tolerálja a bannereket, ha azokból túl sokat látnak, azt már kevésbé tudják elviselni, 29.9%-uk azonnal elhagyja az ilyen honlapokat. Sőt mi több," ... >>
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr82863603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása