Türelemjáték a Librivel
2009. január 05. írta: vecseilaszlo

Türelemjáték a Librivel

Ha bármilyen probléma, akadály merül fel a rendelésem során, miért nem értesítenek, miért nekem kell utánajárnom? Ha pedig a rendelés törlését kérem, miért nem teszik meg? Ha tudják, hogy egy könyv nem rendelhető, miért nem törlik az áruházukból?

Forrás: Fogyasztók
Szerző: G. Tamás


"2008. október 2-án rendeltem meg 3 db könyvet a libri.hu-n, a megrendelést vissza is igazolták emailben (rendelés szám 158437).

A megrendelt könyvek:

  • Verne: Párizs a XX. században, Unikornis kiadó
  • Verne: Storitz Vilmos titka, Unikornis Kiadó
  • Horváth Árpád: Verne, a technika álmodója, Unikornis Kiadó


A megrendelt könyvek közül a Párizs a XX. században és a Storitz Vilmos titka könyvnél a szállítási időnél 5-7 munkanap, korlátozott mennyiségben volt feltüntetve, a harmadiknál 5-7 munkanap volt feltüntetve. A könyveket bolti átvétellel kértem, emiatt a kiszállítás ideje kb. 5 nappal megnő a visszaigazoló levélen feltüntetett információ alapján. Összességében 3 hetet számoltam arra, a rendelés leadásától kezdve, hogy a könyv megérkezik a kiválasztott boltba, ahol átvehetem.

Miután eltelt több mint egy hónap, november 7-én felhívtam a Libri ügyfélszolgálatát, hogy megkérdezzem, miért nem történt meg a könyvek kiszállítása. Az ügyfélszolgálaton" ... >>
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr53854156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása