Mire alkalmas és mire nem az internetes adatfelvétel?
2008. december 05. írta: vecseilaszlo

Mire alkalmas és mire nem az internetes adatfelvétel?

Az online célcsoport kutatások előnyei ● Milyen vizsgálatokat érdemes online módon végezni?

Forrás: nrc - informationline

"Az internetes populáció emelkedésével egyre fontosabb szerepet betöltő internetes adatfelvétel mind több vállalat számára teszi elérhetővé a piackutatás alkalmazását. A világhálót használók növekvő száma azt eredményezi, hogy napról napra több ember véleményét lehet, sőt érdemes online módon vizsgálni.

Hazánkban az internetezők aránya mára elérte a 46 százalékot. Online kutatással vizsgálhatjuk az internetezőket, illetve azokat a célcsoportokat, amelyek egyszerűen elérhetőek az internet segítségével.

Évekkel ezelőtt a vezetékes telefonvonalak elterjedésekor telefonos megkérdezéssel számos célcsoport vált elérthetővé. Miközben az internethasználat általánossá válása új lehetőségeket nyitott a piackutatásban, a vezetékes előfizetések számának csökkenése leginkább a fiatalabb korosztály körében teszi bonyolulttá a telefonos megkérdezés alkalmazását." ... >>
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr5803766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása