A telefondoktor válaszol: Mitől lesz sikeres a webshopom?
2008. december 05. írta: vecseilaszlo

A telefondoktor válaszol: Mitől lesz sikeres a webshopom?

Pár héttel ezelőtt Söldenben (Tirol, Ausztria) voltam snowboardozni. Az időjárás a többiek szerint borzalmas volt, bár én nagyon élveztem: igazi sportembernek való idő sok és nagyon jó minőségű hóval, nagy széllel, kis köddel, és természetesen kevés emberrel.

Forrás: internet-marketing.hu - Csepregi Balázs blogja
Szerző: Csepregi Balázs


"Persze volt olyan időszaka is a napnak, amikor tényleg csak a legőrültebbek mentek fel a pályára, amikor akkora volt a szél, hogy a szélsebesség-mérő skálája kiakadt, és nullát mutatott, és amikor akkora volt a köd, hogy a bakancsom orrát sem láttam, nemhogy a deszkámét.

Nos ekkor ismerkedtem meg a hütte éttermében egy orvos / vállalkozó úriemberrel. A beszélgetésben hamar eljutottunk oda, hogy online marketing tanácsadó vagyok, neki pedig van egy webáruháza. A kérdés adta magát: Mitől lesz sikeres a webáruháza? Mivel pedig időnk volt elég, nem akartam udvariatlannak tűnni azzal, hogy csak annyit mondok, hogy "...hát azt igazán nem lehet így látatlanba megmondani...". Szerettem volna valami olyan válasszal szolgálni, amely egyrészt elég könnyed ahhoz, hogy nem rontja el a forraltborozás hangulatát, másrészt viszont elég értékes ahhoz, hogy hazavíve lehet vele kezdeni valamit.

A kétlépéses megoldás, amely egyszerűen hangzik, mégis évekre elegendő munkát adhat minden webárhuház tulajdonosnak, a következő:" ... >>
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr86803749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása