Kísérleti jelleggel az egyik német online marketing cég olyan bannereket hozott létre, melyeket véleményezhetnek is a felhasználók, a bejegyzések pedig meg is jelennek a reklám alsó felében.
Forrás: Honliner - minden ami online marketing
"Az online bannerekre ez idáig az egyirányú kommunikáció eszközeként tekintettünk, tehát ez egy olyan fegyver, amivel a hirdetők kiküldik a webre üzeneteiket, mostantól azonban megszűnik ez az egyoldalúság, és maguk az internetezők is kifejthetik az azokkal kapcsolatos álláspontjukat. A berlini AdNation nevű cég a Panorama3000 filmügynökséggel karöltve élesítette az első kommentálható bannereket. Ezeket úgy kell elképzelnünk," ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.