Bőven lát még növekedési lehetőséget az e-kereskedelem piacán Kadlecovits Ákos, a CIB Bank elektronikus üzleti szolgáltatások területének vezetője. A hitelintézet – hangsúlyozza – több csatornán igyekszik felkelteni az érdeklődést az internetes fizetés iránt a kereskedők és a vásárlók számára is, és innovatív szolgáltatásokkal kiegészíteni ezt.
Forrás: Bankkártya.hu
"Mekkora növekedési potenciál rejtőzik az internetes kereskedelemben, és azon belül is az online bankkártyás fizetésben?
Hazánkban ma 40 százalék fölötti az internet-penetráció, és megfigyelhető, hogy az internet felhasználók több mint 90%-a vásárlás előtti információgyűjtésre is használja a világhálót. Piaci felmérések szerint a gyakori internetezők 65 százaléka már vásárolt neten – tavalyhoz képest 20%-kal többen –, ám csupán körülbelül negyedük fizetett kártyájával. Mindez arra utal, hogy bár az elmúlt időszakban fejlődés érzékelhető a piacon, még mindig bőven mutatkozik növekedési potenciál. Igaz ez a másik oldalra is: tavaly nagyjából 2200 internetes kereskedő működött a hazai piacon, és ezek közül több mint 900 biztosította az online fizetés lehetőségét. A várakozások szerint az online kártyás fizetést biztosító webáruházak száma 50%-ra növekedhet az idén. Ebből a dinamikából az is következik, hogy a megnyíló webáruházak szinte mindegyike, a már meglévők pedig folyamatosan vezetik be az online kártyás fizetés lehetőségét.
Hogyan zajlik az online bankkártyás fizetés?
Az online fizetésnél" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.