IP - Marketingkommunikáció az Interneten
2008. november 07. írta: vecseilaszlo

IP - Marketingkommunikáció az Interneten

Web2, content marketing, közösségi marketing, keresőoptimalizálás (SEO), ftp, http, stb. – mi micsoda, mi merre mennyi a hálón? Tegyük helyre a dolgokat, érezzük magunkat kicsit jobban otthon ebben a folyamatosan és nagyon gyorsan változó világba!

Forrás: konferenciakalauz.hu - Produktív Consulting
 

"1. nap

  • Online marketing alapok: alapfogalmak, kreatív formátumok, mérés
  • Piaci szereplők: hirdetők, média, ügynökségek, egyéb szereplők
  • Internet hypeok – az animgiftől a szemantikus webig: webkettő, flash, torrent, adszerver, microsite, video-banner, interstitial, content marketing


2.nap    

  • Kreativitás és internet: hatékonyság, statikus vs. dinamikus oldalak (előnyök, hátrányok, ellentétek és szinergiák
  • Az internet mint kommunikációs csatorna: keresőoptimalizálás, keresőmarketing, eDM, adatbázisépítés, banner + banneren túli megoldások, vírusmarketing, közösségi marketing
  • Esettanulmányok" ... >>

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr57754034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása