Havi 6 óra internetezés a magyar valóság
Forrás: Webisztán - webcserkészet 2.0
"Napi out-of-the-blue sajtóközlemény:
A 2007. december és 2008. május közötti időszakban az internet-penetráció nőtt Csehországban, Lengyelországban és Magyarországban is. A legnagyobb mértékű internet-használatot Csehországban mérték 2008. májusban. A Gemius és a Mediaresearch adatai szerint a vizsgált mutató elérte az 54.60%-ot. A MillwardBrown SMG/KRC kutatása alapján májusban 45%-os volt az internet-penetráció Lengyelországban. Magyarországon a penetráció csupán 40%-os volt ugyanekkor a gemius/Ipsos Audience mérése szerint. (...)
Ha az első 100, legtöbb valós felhasználóval rendelkező webhelyet vizsgáljuk a négy országban, akkor kiderül, hogy látogatónkénti átlagban a legtöbb oldalletöltéssel" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.