Vírusmarketing - Vigyázat, fertőző!
2008. július 15. írta: vecseilaszlo

Vírusmarketing - Vigyázat, fertőző!

Vírusmarketing - Vigyázat, fertőző!


Forrás: Terepnapló - Médiapiaci- és web bazár


"A vírusmarketing a hagyományos kommunikációs megoldásokban gondolkodó marketinges számára elsőre igen ingoványos talajnak tűnhet.

Egyrészt közvetlen hatása nehezen mérhető, ami a nagyobb cégeknél osztódással szaporodó, és mindent forint-fillérre konvertáló kontrollerek, beszerzési munkatársak szemében hatalmas szálka lehet.
Másrészt, professzionális formában csak a közelmúltban vált igazán felkapottá, így viszonylag feltáratlanok a pontos működési - és hatásmechanizmusok. Egyes esetekben az üzenet akár vissza is üthet a feladóra, ha esetleg nem kívánt irányban mutálódik az eredeti tartalom.
Végül, de nem utolsó sorban - bár többen próbálkoznak az elméleti keretek felállításával - nehéz előre megmondani, hogy mi az ami a valóban működni és vírusszerűen terjedni fog, így adott esetben a ráfordítások is ablakon kidobott pénzzé válhatnak.

A vírusmarketing üzleti alapú felhasználásának egyik direkt példája lehet" ... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr2570066

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: seu nome de domínio 2017.09.27. 01:56:26

honda subaru - Is buying adderall a felony

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása