Az amerikai Duke Egyetem Fuqua School of Business intézménye és az American Marketing Association közös felmérése során 2010. július-augusztusában 574 marketingigazgatót, illetve vállalati topmenedzsert kérdezett meg – többek között – a közösségi média költésük jelenlegi és tervezett mértékéről, valamint az általuk alkalmazott közösségi média hatékonyságot mérő mérési módszereikről. (A megkérdezettek egy része Fortune 1000 és Forbes Top 200 nagyvállalati vezető.)
Forrás: A közösségi média vállalati alkalmazása - blog
Szerző: Gárdos Attila
"A választ adó majd 600 amerikai vállalati marketingvezető, illetve felsővezető szerint 5 év múlva a jelenlegi átlag 5,9% helyett már a marketing költségvetésük átlag 17,7%-át fogják a közösségi média területén elkölteni.
Arra a kérdésre, hogy milyen módszerekkel, milyen mérőszámokkal mérik az egyes vállalatoknál a közösségi média alkalmazásának hatékonyságát, a tevékenységi körök alapján csoportosított négy különböző vállalattípushoz tartozó vállalatok igen eltérő válaszokat adtak." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.