Az európai e-mail csatorna ellehetetlenítői – mi magunk?
2009. december 09. írta: vecseilaszlo

Az európai e-mail csatorna ellehetetlenítői – mi magunk?

10-12 évvel ezelőtt, amikor az e-mailt elkezdték direkt marketing eszközként használni, megszokott volt a 70-80%-os vagy azt is meghaladó megnyitási ráta, illetve a 15-20%-ot is elérő átklikkelési arány.

Forrás: Marketing Morzsák
Szerző: Forgács Mariann


"Manapság amikor egy sikeres e-mail kampányról beszélünk, annak megnyitási aránya 25% felett van, az átklikkelési ráta pedig 3-4%-os. Azonban komoly különbségeket találhatunk, ha az eredményeket összehasonlítjuk Európa különböző országaiban.

Arnaud Le Lann, a Euroleads ügyvezetője, komoly kétségeket fogalmazott meg a médium jövőjével kapcsolatban.
Megvizsgálta közelebbről is a 2008-ban végzett B2B kampányaikat, és az eredmények egyértelműek voltak: az ajánlattól függetlenül, azok az országok teljesítettek a legjobban, amelyekben" ... >>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr411585315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása