Nem klikkelt, de látta!
2009. november 24. írta: vecseilaszlo

Nem klikkelt, de látta!

Az AdWords-felhasználók a jövőben nem csupán a kattintási arányokra kell hogy hagyatkozzanak, hanem az úgynevezett View-Through Rate-re is, ami magyar fordításban valami olyasmit jelent, hogy megpillantásai arány.

Forrás: Honliner - Online marketing szakmai portál
Szerző: Genda Csongor


"A napokban a Comscore is kiadott egy tanulmányt, amelyben a piackutatók előrevetítették a Click Through Rate korszak hanyatlását, most pedig maga a keresőóriás is átgondolni látszik eddigi reklámpraktikáit. A képreklámok sikeressége ezentúl a VTR-el is mérhető, ugyanis a Google azon az állásponton van, hogy nem feltétlenül veszítettük el azt az internetezőt, aki nem ment át a hirdetésen keresztül a kampány oldalra. Természetesen a vállalat bizonyos időkorláthoz köti az észleléstől számított tényleges cselekvést, vagyis a rendszer akkor ad pontot erre is, ha a látogató" ... >>

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr181548133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása