E-mail helyett
2009. november 12. írta: vecseilaszlo

E-mail helyett

Ma néhány vállalkozóval beszélgettem délután, és elmondtam nekik is azt, amit szoktam: nincsenek univerzális eszközök a marketingben. Nincsenek olyan megoldások, amik biztosan és mindenkinek működni fognak.

Forrás: Onlinemarketing blog - online marketing // hírek // információk // érdekességek // vélemények //
Szerző: Berényi Konrád


"Erre példának elsősorban az e-mail marketinget hoztam. Mert ez talán a legjobban erőltetett eszköze a kkv-s marketingnek: építs adatbázist és küldj ki hírlevelet, azon keresztül eladva a terméked, szolgáltatásod.

Annyira beépült ez a fajta e-mail adatbázis egyesek marketing elvárásaiba, hogy reflexszerűen ajánlanak olyan együttműködéseket, amiben nekem az adatbázisomra ki kellene küldenem az ajánlkozó partner hirdetését, cserébe ő is kiküldi az enyémet. És amikor erre azt mondom, nekem nincs ilyen, amire kiküldhetem, akkor láthatóan megakad a dolog. Egész egyszerűen nem tud mit reagálni arra, hogy én ezt nem. Aztán kis gondolkodás után megkapom, hogy dehát ez egy nagyon fontos eszköz, és hülye vagyok, ha nem csinálom!

Mindezt persze úgy kapom meg, hogy nem igazán tudják, mi az üzleti célom, milyen kommunikációs stratégia mentén építettem fel a céget, és milyen üzletfeleknek, megrendelőknek szeretek dolgozni.

Annyit tud, hogy az e-mail kell, az e-mail jó. Értem?

Tehát elmeséltem ma," ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen. 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr701516601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása