Látogatóra szabott online marketing Amerikában
2009. október 20. írta: vecseilaszlo

Látogatóra szabott online marketing Amerikában

A marketingesek közel 80 százaléka nem biztosít személyre szabott tartalmat a honlapok látogatóinak Amerikában. <> Az online tartalmakról az esetek 70 százalékában egy személy dönt a cégeknél. <> A marketingesek 42 százaléka kevesebb mint öt órát foglalkozik hetente online reklámok optimalizálásával.

Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó


"Omniture, a leading provider of online business optimization software, announced results of the 2009 Omniture Online Conversion Benchmark Survey. According to the survey*, online marketers continue to rely heavily on time-consuming manual processes for content display decisions or to personalize and optimize the content on their web pages or landing pages." ... >>

 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.  

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr141458053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása