A marketingesek közel 80 százaléka nem biztosít személyre szabott tartalmat a honlapok látogatóinak Amerikában. <> Az online tartalmakról az esetek 70 százalékában egy személy dönt a cégeknél. <> A marketingesek 42 százaléka kevesebb mint öt órát foglalkozik hetente online reklámok optimalizálásával.
Forrás: Netkutatások - A magyar és a nemzetközi Internet kutatások eredményeinek gyűjtőoldala
Szerző: Sárközy Ildikó FMCG Marketing Tanácsadó
"Omniture, a leading provider of online business optimization software, announced results of the 2009 Omniture Online Conversion Benchmark Survey. According to the survey*, online marketers continue to rely heavily on time-consuming manual processes for content display decisions or to personalize and optimize the content on their web pages or landing pages." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.