E-kereskedelem Európában - Fogyasztói panaszok 2007
2008. november 05. írta: vecseilaszlo

E-kereskedelem Európában - Fogyasztói panaszok 2007

E-kereskedelem Európában - Fogyasztói panaszok 2007


Forrás: Terepnapló -Médiapiaci- és web bazár

"Az Európai Fogyasztói Központ (EFK) közzétette tanulmányát a 2007-ben határokon túl átnyúló e-kereskedelem kapcsán felmerült fogyasztói panaszokról.

A központ 29 európai országban van jelen, közte Magyarországon is. Célkitűzései között szerepel a fogyasztói bizalom erősítése a belső piacokon, azáltal, hogy az európai jog szerint számukra biztosított jogokról tájékoztat, illetve tanácsot vagy segítséget nyújt a határokon túl nyúló viták rendezése során.

2007 több szempontból is jelentős év volt ezen a területen. Többek között bemutatták Howard-ot, aki az online vásárlási folyamat kapcsán próbál meg segédkezni tanácsaival." ... >>
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr4748906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása