Elektronikus kereskedelem: vevőcsalogató webboltok
2007. november 14. írta: vecseilaszlo

Elektronikus kereskedelem: vevőcsalogató webboltok

Elektronikus kereskedelem: vevőcsalogató webboltok

Mit tegyünk, ha kész webáruházunk a start-vonalon áll és csak arra vár, hogy végre élesben is állja a vevők rohamát? Hogy találnak ránk a vevők, mit kell tennünk azért, hogy ismertté tegyük  webáruházunkat?

Képzeljük el, hogy a világháló egy óriási piac, ahol mindenki el szeretné adni a portékáját. Ehhez azonban, jó minőségű termékeken és kellemes vásárlói környezeten túl arra is szükség van, hogy a vevő eljusson a boltig. Mindehhez – a hagyományos kereskedelemhez hasonlóan –  fel kell hívni a vásárló figyelmét boltunk és szolgáltatásaink létezésére.

A személyes kapcsolaton alapuló kereskedelemmel ellentétben itt nincs szimpatikus boltos, így a kötődést kizárólag az oldallal érhetjük el a böngésző vevőnél. Eközben a világhálón keresztül vásárlók jóval árérzékenyebbek, s egyetlen klikkeléssel már egy másik boltban nézelődnek. Éppen ezért elsődleges, hogy ismertté tegyük magunkat a kibertérben, hiszen amiről a vevő nem tud, az gyakorlatilag nem is létezik... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr5428078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása