Nem tudom, hogy a könyv befut-e...
2007. május 21. írta: vecseilaszlo

Nem tudom, hogy a könyv befut-e...

Nem tudom, hogy a könyv befut-e...



Forrás: azenmultim


Nem tudom, hogy a könyv befut-e, mindenesetre azt már elkönyvelhetem magamnak, hogy nekem sikerült először  a Librit, az Athenaeumot, Adolf Hitlert, és egy ménes lóf###t összehoznom egy oldalon. De kezdjük csak szépen az elején (azaz a ló fejénél).
 
Amikor  a Libri Online-on megjelent az első olvasói vélemény, bármennyire is lesújtó volt, tulajdonképpen örvendeztem, hogy valaki a családi és baráti körön kívül is pénzt áldozott a könyvemre  (még ha utólag meg is bánta). Az értékelést egy bizonyos Dr. P. Ferenc nevű, saját állítása szerint gyakorló pszichológus írta (Kedves Ferenc! Az "abéráció" helyes betűzése: aberráció - még jól jöhet a gyakorlás során), aki a könyv alapján nagyon határozott véleményt formált rólam. A dolog pikantériája, hogy az összes ismerősöm azt hitte, én írtam az értékelést álnéven,  mintegy a negatív kampányból hasznot remélve.

Aztán érkezett néhány pozitív értékelés, amit viszont Dr. P. Ferenc tulajdonított nekem, meg is írva ezt az oldalon.  Ez közvetlenül azt követően történt, hogy a könyvem szerkesztője reagált egy Adolf Hitler néven regisztráló "kedves" olvasó zavaros okfejtésére, amit jómagam sem tudtam értelmezni, leszámítva a South Parkos elköszönést (a klasszikusok azért tartják magukat). És akkor elszabadult a pokol ... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr7518415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása